Со задоволство известуваме дека Еразмус деновите се отворени. Четири дена имаме активности и учење за унапредување на образованието, бидејќи Еразмус проектот започнува кај нас. Ние сме првото училиште домаќин од тимот на четири училишта од четирите земји: Македонија, Турција, Австрија и Франција. Тимовите ги сочинуваат четири члена од Франција, четири члена од Турција и еден член од Австрија.
Нашите гости пристигнаа и беа дочекани традиционално: со леб и сол и македонско оро и песни, потоа следуваше куса презентација на секое од училиштата по што се премина кон првиот дел од темата: Учење низ игра. Нашиот наставник ментор, Биљана Илиева презентираше начини на изработка на игра за справување со сајбер-насилство и безбедност на интернет. Гостите со интерес ја проследија обуката, а потоа имаа шанса и да ја изиграат играта креирана во Genially. Игра ( game)
Денот продолжи со разгледување на знаменитостите на Скопје и Старата чаршија.
We are pleased to announce that the Erasmus days have been opened. Since we are the starting point for this Erasmus project, these four days are filled with activities aimed at the improving education. Out of the four countries involved in the project (North Macedonia, Türkiye, Austria and France), we are the first host school. The teams consist of four members from France, four members from Türkiye and one member from Austria.
Our guests arrived and had a traditional welcome with a homemade bread, Macedonian traditional songs and dances.
All activities resumed in the teachers’ lounge, where each of the project schools presented themselves with a short presentation. Our mentor, Biljana Ilieva then presented the concept of learning through games. She showed us different ways of creating games intended to help students deal with cyberbullying and cybersecurity. (Play the game)
All out guests listened with interest and then had the chance to play one of the games, which was created in Genially.
The day concluded with the sightseeing tour of Skopje and the Old Bazaar.

























































































No comments:
Post a Comment