Месецот април како месец на прифаќање на аутизмот го исполнивме со следните активности
АГЕНДА
„Добрината на дело“
- Активност : Вовед во темата и разговор за тоа како добрината создава инклузивен свет.
- Активност: „Предизвик за добрина“ – Секое дете бои картичка со панделка - сложувалка и црта или пишува порака (на пр. кажи убав збор, помогни на другар, нацртај ја играта со другарчето).
- Креативна задача: Децата декорираат „Дрво на добрината“ со лисја што содржат љубезни пораки или цртежи #AutismDay2025 #AutismNotInvisible #OURCZlatanSremec
„Боите на пријателството“
• Активност: „Нараквици на пријателството“ – Децата прават и разменуваат нараквици во различни бои, при што секоја боја симболизира доблест (сина за добрина, зелена за поддршка).
• Групна дискусија: „Што значи да се биде добар пријател?“ – Учениците споделуваат мисли за инклузија и поддршка.
• Интерактивна игра: „Чекори во моите чевли“ –Играње на улоги каде учениците доживуваат различни социјални ситуации и дискутираат како би реагирале за сите да се чувствуваат прифатено.
• Креативна задача: „Отпечатоци на инклузија“ – Секое дете остава отпечаток од рака на голем постер и пишува еден начин на кој може да покаже добрина кон другите.
„Носи боја, сподели добрина“
• Облека со порака: Учениците и наставниците носат шарена облека за да ја симболизираат невропрекрасноста.
• Финална активност: „Верижна реакција на добрина“ – Секој ученик пишува нешто убаво за другарчето на разнобојна лента, а сите ленти се спојуваат во голем хартиен синџир.
• Завршна активност : Презентација на постери, мурали и искуства што учениците ги стекнале за време на неделата.
No comments:
Post a Comment